Est | Eng
NB! Seoses Eesti Vabariigis välja kuulutatud eriolukorraga, Saaremaa valla ettepanekul ning Maanteeameti otsusel sulgeb Transaviabaltika alates tänasest so 18.03.2020 kõik regulaarlennud Tallinn-Kuressaare-Tallinn liinil kuni 30. aprill 2020. Lisainfo www.saartelennuliinid.ee.

KADUNUD VÕI RIKUTUD PAGAS


Kui teie pagas ei saabu koos teiega ühelt lennult või on saanud lennureisi käigus kannatada, tuleb kindlasti esitada sellekohane avaldus oma lennufirmale Kuressaare lennujaama klienditeeninduses. Klienditeenindaja annab teile kõik vajalikud juhised ja kontaktid ning aitab esitada vastavaid dokumente lennufirmale.

Hea teada!
Lennufirmad on oma reeglites määratlenud aja, mille jooksul tuleb reisijal informeerida lennufirmat rikutud või kadunud pagasist. Hilinenud pretensioone menetlusse ei võeta. Täpsema info leiate oma lennufirma kodulehelt. Lennufirmade kontaktid

Kui avastate pagasi või selle sisu kahjustuse või kaotsimineku pärast lennujaamast lahkumist, teatage juhtunust esimesel võimalusel klienditeenindusele. Klienditeeninduse lahtioleku ajad varieeruvad vastavalt lennuplaanidele.

Kontakt
Kuressaare lennujaama klienditeenindus
tel +372 453 0313
e-post: kuressaare.kassa[A]tll.aero